poniedziałek, 21 stycznia 2013

Dalej sercowo...

Witajcie!



U mnie dalej serduszka :)  dla  Wzgórza Twórczych Serc. Mamy już 3 miejsca do których polecą. Ale po więcej informacji zapraszam TUTAJ :) 
A tak wygląda cała moja gromadka: 


Przypominam że nadal można licytować serduszka dla WOŚP.
Zapraszam chętnych i proszę o udostępnianie :



Są tam i moje:


Dziś pędzę do swojej pracy ale wszystkim bardzo, bardzo dziękuję za odwiedziny, za te przemiłe komentarze i witam nowych obserwatorów :)
Pozdrawiam! Buziaczki!

7 komentarzy:

  1. Twórczy wysyp pięknych serc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne serduszka! Kurcze musze się nauczyć takie robić! Bardzo mi sie podobają! I te cudne dodatki! Pieknie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam:)zapraszam do mnie po wyróżnienie-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Diana zapraszam po wyróżnienie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również zapraszam po wyróznienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie też zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...